close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כמה עולה לקדם אתר?

מערכת שורשכ אדר, תשעח07/03/2018

קידום אתר אינטרנט היא הדרך הטובה ביותר לחשוף את האתר שלכם, אולם כמה זה עולה?

תגיות:
אם אתם רוצים לקדם את אתר האינטרנט שלכם, חשוב שתדעו כמה יעלה לכם לקדם אתר. קידום אתר אינטרנט היא הדרך הטובה ביותר לחשוף אתר אל מול קהל היעד, וזאת באמצעות קידום האתר במנועי החיפוש אל המקומות הראשונים. אז אילו סוגי קידום אתרים ישנם? ומהו מחיר קידום אתרים? כל התשובות בהמשך:

סוגים של קידום אתרים
כדי להבין מהו קידום אתרים, חשוב לדעת כי כיום ישנם שני סוגי קידום שבאמצעותם ניתן לדחוף את האתר קדימה במנועי החיפוש, כאשר הראשון הוא קידום ממומן והשני הוא קידום אורגאני.

קידום אתרים ממומן – קידום זה מצריך תקציב גדול יותר משום שבאמצעות הקידום קונים את המקומות הראשונים בגוגל. באמצעות קידום ממומן יוצרים גם מודעות פרסומיות של האתר ומקדמים אותו תוך טירגוט קהל היעד. עם זאת, קידום זה למרות שהוא ממומן וניתן בזמן קצר לקבל תוצאות, הוא גם כזה שמצריך אתר שיש בו תכנים איכותיים, אתר איכותי עם תמונות וסרטונים וכזה שכאשר הלקוחות נכנסים איליו, הוא מאפשר מידע אודות השירותים והמוצרים בצורה טובה ונגישה.

קידום אתרים אורגאני – דרך נוספת לקדם אתרים היא באמצעות קידום אתרים אורגאני. באמצעות קידום מסוג זה מקדמים את האתר בצורה טבעית ללא תשלום לגוגל אדוורדס או תשלום לפייסבוק אודות קידום האתר. קידום זה נעשה על ידי שתילת קישורים באתר ומחוצה לו, הוא נעשה על ידי כתיבת תכנים עם מילות חיפוש פופולאריות, כאשר הקידום כולו לוקח יותר זמן, אבל כאשר הוא מניב תוצאות ניתן ליהנות מקידום האתר לאורך זמן. גם בקידום מסוג זה חשוב לדעת כי על האתר להיות איכותי, אינפורמטיבי, וכזה שהלקוח יכול להתמצא בו בקלות.

מחירי קידום אתרים
בכל הנוגע למחירים של שיטות הקידום חשוב לדעת כי מחיר קידום אתרים נקבע על פי העבודה שיש להשקיע באתר ולפי התעריפים השונים של כל מקדם או חברה לקידום אתרים. בנוסף יש לקחת בחשבון כי מחירו של קידום ממומן יקר יותר משום שמלבד תשלום למקדם ישנו תשלום לגוגל, ולרשתות החברתיות שבאמצעותן מקדמים את האתר.

עם זאת בסופו של עניין קידום אתרים שנעשה בצורה טובה - יפיק רווחים לבעל האתר שיכסו את הוצאות הקידום ואף יותר.

באמצעות קידום אתרים ניתן ליהנות מחשיפה גדולה יותר, מפרסום רחב יותר ובסופו של דבר מרווחים גדולים הרבה יותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה